รุ่น PlayStation 4 1.95

(เปลี่ยนทางจาก PlayStation 4 Edition 1.95)

1.95
รุ่น

รุ่น PlayStation 4

9 กันยายน 2562

1.95 เป็นการอัปเดตเล็กสำหรับรุ่น PlayStation 4 วางจำหน่ายในวันที่ 9 กันยายน 2562 ซึ่งแก้ไขบั๊ก[1]

บล็อก[แก้ไข | แก้ไขต้นฉบับ]

ไม้
  • ตอนนี้สามารถใช้เพื่อคราฟต์ planks (MCCE-10011)
เรดสโตน
  • ตอนนี้สามารถวางบนกระจกได้แล้ว (MCCE-10012)

  • Fix for crash when pushing a button into the top of a door.
  • Fix for a crash when navigating the fireworks crafting menu .
  • Fixed MCCE-9978 – Stone mason has wrong price for chiseled brick.
  • Fixed rail blocks not dropping when the block below them is destroyed (MCCE-9653).
  • Fix for stone masons wanting glazed terracotta instead of offering it.

แม่แบบ:Legacy Console Edition versions