รุ่น Java 19w12b

(เปลี่ยนทางจาก 19w12b)

19w12b

?

{{{ประเภท}}} สำหรับ

1.14

ดาวน์โหลด

Client
Server

19w08a เป็น snapshot ตัวที่ 22 สำหรับ 1.14[1]

บล็อก[แก้ไข | แก้ไขต้นฉบับ]

กระจก
  • ม็อบ ไม่สามารถหายใจในกระจกได้อีกต่อไป
ป้าย

ม็อบ[แก้ไข | แก้ไขต้นฉบับ]

โกเล็มเหล็ก
  • โอกาสเกิดเพิ่มขึ้นเล็กน้อย:
    • ต้องการ 5 ชาวบ้าน เพื่อทำให้โกเล็มเหล็กเกิดแทนที่จะเป็น 10
    • ชาวบ้านที่ได้รับบาดเจ็บจากซอมบี้มีโอกาสสูงที่จะทำให้โกเล็มเหล็กเกิดมากกว่าชาวบ้านที่ไม่ได้รับบาดเจ็บ
ชาวบ้าน
  • ชาวบ้านจะไม่มองผู้เล่นในโหมดผู้ชมอีกต่อไป

15 ปัญหาถูกแก้ไข
จากเวอร์ชันก่อนหน้า 1.14
  • MC-70057 – Can't place redstone on sea lantern
จากเวอร์ชันที่พัฒนา 1.14
  • MC-137784 – Vindicators sometimes get stuck in their attack animation.
  • MC-138179 – Crashes when enabling fullscreen (snapshot).
  • MC-139394 – Entities suffocate in glass.
  • MC-140469 – Paths drop down when generating.
  • MC-141155 – Structure block integrity solely dependent on structure location, integrity seed is ignored.
  • MC-141484 – Entities stay on the global list even when the chunk unloaded.
  • MC-145731 – Turning in boats causes extremely annoying frame issue.
  • MC-145864 – Villagers see players in spectator mode.
  • MC-146166 – Internal Java error after opening barrel (ticking error).
  • MC-146218 – Stuttering screen when spectating someone.
จากก่อนเวอร์ชันที่พัฒนา
  • MC-146244/clear removes item in cursor in creative mode even if it's not the item that should be cleared.
  • MC-146246 – Crash when a conduit is activated.
  • MC-146252 – Can no longer dye signs in survival mode.
  • MC-146258 – Head in glass blacks out world in first person view.

วิดีโอที่สร้างโดย slicedlime:

  1. "Minecraft Snapshot 19w12b" – Minecraft.net, 21 มีนาคม 2019